مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-20سياسي

ثبت نام 25 هزار زائر گیلانی اربعین/ راه اندازی سایت اربعین گیلان با لوکیشن موکب ها


دبیر ستاد اربعین گیلان، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات و برنامه ریزی های ستاد اربعین برای زائران، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار سایت اربعین گیلان را راه اندازی کردیم تا اخبار و اطلاعات مرتبط با اعزام و موکب ها و.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد اربعین گیلان، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات و برنامه ریزی های ستاد اربعین برای زائران، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار سایت اربعین گیلان را راه اندازی کردیم تا اخبار و اطلاعات مرتبط با اعزام و موکب ها و.

سریع و بی واسطه به زائران برسد.

روح الله بخشی نژاد امروز 29 مرداد در نشست هم اندیشی با خبرنگاران پیرامون تمهیدات صورت گرفته جهت اعزام، پذیرایی و اسکان زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: اربعین یک حرکت عظیم جهانی است که از مرزهای ایران و اسلام فراتر رفته و شاهد مشارکت سایر ادیان و مذاهب در این همایش مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه شاهد مشارکت برادران اهل سنت در موکب های اربعین هستیم، افزود: مغناطیس امام حسین(ع) همه را جذب می کند و گرد خود نگه می دارد و لذا هر کسی به قدر توان و ظرفیت خودش می تواند در این حرکت معنوی و بزرگ شریک باشد.

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی استانداری گیلان خدمت به زائران امام حسین(ع) را توفیق الهی دانست و تصریح کرد: امیدواریم زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 25 هزار زائر گیلانی اربعین/ راه اندازی سایت اربعین گیلان با لوکیشن موکب ها

ثبت نام 25 هزار زائر گیلانی اربعین/ راه اندازی سایت اربعین گیلان با لوکیشن موکب ها